Monday 5 December 2011

5. kodutöö

On väga raske hetkel meenutada ühte konkreetset ettekannet, mis on mind kuidagi motiveerinud või vaimustanud. Meenutan hoopiski e-õppe sügisseminari Pärnu Kutsehariduskeskuses, mis oli üle ootuste seekord väga hea: korraldus, esinejad, muidugi ka õhtune vastuvõtt :) ....

Meenutan....
  • Pühendunud ja teadmistele avatud õpetaja, paindlik õppekava (olukorrast Eestis - A.R.) versus kool New Yorgis (T. Kruusimägi)
  • Õppimine täna ja eile (19. ja 21. saj). Mis on muutunud? (B. Lorenz)
  • Mäluasutused (miks ma ei olnud seda uut sõna kuulnud?) ja kirjandus uues meedias (M. Laak)
  • Enesekontrolliharjutused (probleemülesanded ja mõtted uute õpiobjektide loomiseks - A.R.) Quandary`ga (M.Piir)
  • Alati karismaatiline Vello Kukk ja passiivõpe vs aktiivõpe
  • Kui minu (A.R.) füüsikaõpetaja oleks olnud ka Svetalana Kanina....
  • On ikka pühendunud õpetajaid...mida kõike nad välja ei mõtle (S. Tamm)
  • Olen (A.R.) 5 aastat üldhariduskoolist ära olnud ja mida kõik saaks täna teha: Khan Academy ja Robert Peetsalu tegemised sellega
  • Mis on hea õpetamise 7 printsiipi...polnudki midagi uut, aga hea esitus ja tagasivaade minu (A.R.) õpetajaametile (J. Groccia)
  • E-õpe üldhariduskoolis...kes on selle pidur või vedur? Koolijuht jookseb kahe kuhja vahel, tahab üht, aga peab ka teist!!!
  • Ja viimaseks minu lemmikettekanne projektist "Noored kooli" Hea ettekanne, hea esitlusprogramm, head näited. Hea näide avalikust esinemisest.

No comments:

Post a Comment