Esitan oma e-kursuse ainekava. Kursuse õppematerjalide ja ülesannetega loodan peagi alustada, kui palju tähtajaks valmis saan, veel ei tea.
! Aktiivõppe meetodite kasutamine e-kursusel
1. Õppeaine nimetus eesti ja inglise keeles
INTERAKTIIVNE E-ÕPE I (Interactive e-learning)
(ülekooliline valikaine)
2. Maht: 2 EAP
25%(13 tundi) praktikumid, 75%(39 tundi) veebipõhine
3. Vastutav õppejõud/kvalifikatsioon: Anne Rosenberg haridustehnoloog, arvutiõpetaja
4. Sihtgrupid: Tartu Tervishoiu Kõrgkooli 1. kursuse üliõpilased ja õppejõud
5. Eeldusained, -teadmised õppeaine alustamiseks: Sissejuhatav kursus e-õppes, arvutikasutamise baastase
6. Õppeaine üldeesmärgid:
· Õppe-eesmärgilise blogi loomine, sisu haldamine, ülesannete esitamine ja kaasõppurite kommenteerimine avatud keskkonnas;
· autoriõiguse valdkonna korraldatusest Eestis;
· Google Docs`i kasutamise võimalused;
· veebipõhiste rakenduste kasutamine;
· mõistekaardi loomine, pildi ja fototöötlus veebipõhiste programmidega;
· esitluse koostamine koos multimeedia rakendustega, esitluste esitamine veebis.
7. Õppeaine õpiväljundid
Õpilane
· avab ja seadistab õppealase blogi;
· kasutab veebipäevikut eesmärgipäraselt ja vastavalt headele tavadele;
· kasutab veebimaterjale vastavalt autoriõiguse seadusele;
· loob Google Docs`i vahenditega erinevaid dokumente ja vorme;
· koostab kaasõppuritega ühisdokumendi rühmatöö eesmärgil;
· koostab mõistekaardi veebipõhiste programmidega;
· töötleb pilti ja fotot vastavalt vajadusele veebipõhiste programmidega;
· lisab esitlusfailidele multimeedia rakendusi ja laeb need veebi üles.
8. Õppeaine sisu lühikirjeldus (õppetöö loogiline järjestus)
1. Õppealase blogi avamine Blogger´is, selle seadistamise ja kujundamise võimalused.
2. Veebipäeviku eesmärgipärane kasutamine, sisu haldamine ja Blogger´i võimaluste rakendamine õppealaste tööde esitamiseks.
3. Autoriõiguse valdkonna korraldatusest Eestis.
4. Google Docs`kasutamise võimalused: teksti- ja tabeltöötlus
5. Ühis- ja ahelkirjutamise vahendite kasutamine rühmatöödes (GoogleDocs )
6. Küsitluste ja registreerimisvormide loomine Google Docs´is
7. Veebipõhiste programmidega mõistekaardi koostamine.
8. Veebipõhiste programmidega pildi- ja fototöötlus
9. Interaktiivsete esitlusfailide koostamine (Power Point, iSpring, GoogleDocs)
10. Esitluste üleslaadimine SlideShare´i, selle vistutamine blogisse.
9. Õpiväljundite saavutamise hindamine
Tööde tagasiside toimub blogis.
Arvestuse saamiseks on vaja esitada kõik iseseisvad tööd.
10. Iseseisev töö Iseseisvate tööde loetelu, juhend nende tegemiseks, konsulteerimisvõimalused, hindamiskriteeriumid jms.
Siia lisanduvad väga konkreetsed, aktiivõppe meetodeid kasutades ülesanded
Blogi avamine, seadistamine, kujundamine
Erinevate võimaluste (vähemalt 3) kasutamine materjalide esitamiseks
Autoriõiguste teemalise essee esitamine
Teksti- ja tabelifaili loomine Google Docs`is
Ühiskirjutamine Google Docs´is
Küsitluse või registreerimisvormi koostamine Google Docs`is
Mõistekaardi koostamine veebipõhise programmiga.
Pildi - või fototöötlus veebipõhise programmiga
Interaktiivse esitlusfaili loomine
Esitlusfaili üleslaadimine veebi ja selle vistutamine oma blogisse, kasutajakonto loomine
11. Kohustuslikud ja soovituslikud õppematerjalid
Õppematerjalid ja juhendid http://interaktiivne-e-ope.blogspot.com/
12. Täiendav info
Praktikumides osalemine ei ole kohustuslik, kõik õppematerjalid, juhendid ja suhtlus toimub e-keskkonnas.
Anne Rosenberg annerosenberg@nooruse.ee
No comments:
Post a Comment